Selasa, 26 April 2011

Awak Anugerah Terindah Pernah Saya Miliki


“Awak”
Hari ni awk nmpak serabut
Semua org kutuk
Tapi ada hati yang puji
Jadi you can always count on me

“Awak”
Hari ni awk snyum kat saya
Tapi sya buat2 tak nmpak
Padahal bumi ni rasa mcm dah tak cukup gravity

“Awak”
Hari ni awk nmpk cmel
Smua org puji
Tapi sya puji dlm hati
“Awak”
Hari ni sya snyum kt awk
Tapi awak jln depn sya
Jadi snyum pn tak guna

“Awak”
Hari ni awk tegur sya
Tapi sya buat2 pekak
Padahal nk elak dripada tak blrh brhnti borak

“Awak”
Hari ni saya tegur awak
Tapi sya tegur awak dlm hati
Jadi awak tak pernah dengar all the gud lucks and take care hari2

“Awak”
Hari ni kta dduk semeja
Tapi rasa cam jauh giler
Padahal tak smpi sedepa

“Awak”
Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak ckp ape
Jadi sya blah mcm tu aje

“Awak”
Hari ni berubah situsi
Tapi saya still kat sni
Padahal dah kosong tak berisi

“Awak”
Hari ni saya nmpak awak McD
Tapi awak tak mcm dulu lgi
Jadi sya trdiam sndri

“Awak”
Hari ni saya dah jnji…nk pergi
Tapi tak tau knapa tak bleh pergi

“Awak”
Hari ni hari trakhir nmpak awak
Tapi awak tak toleh sini
Awak focus kat tv

“Awak”
Hari ni saya tengak gmbr kta snyum
Tapi gmbr tinggal gmbr
Nak buang syang nak smpan sedih

“Awak”
Esok antra kta ada”balai brlepas”
Esok..tiada esok utk saya
Esok juga…tiada esok untuk awak

“Awak”
Semoga satu hari nanti saya m’ginsafi dri
Tak nk ada ego tinggi lgi
Buat sakit hati

“Awak”
Sebelum pergi
Hari ni..kat sini
Semua ni utk awk….

Sebab kenal awak anugerah trindah pernah saya miliki
Terima kasih awak

(“Situasi ni prnh trjdi dkt aku”uwawawa…sdh (>_<) pdan muka)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan